tisdag 21 juli 2009

Regn

Blev att umgås med Jimmy igår. Eller han kom hit väldigt sent så hann väl inte göra så mycket innan vi båda somnande. Blev väckt före fan av väckarklockan eftersom han skulle upp och jobba kring sju. Somnade om och försov mig eftersom tanken var att jag skulle vara på stan vid tolv, vilket jag inte var. Fixade mig medan joss var här och väntade på mig (som vanligt!). Blev en vända i stan i regnet. Hämtade hem mitt efterlängtade singstar som varit på vift ett bra tag! Sen blev det att gå hem igen. I regnet givetvis. Är dock sjukt trött, förstår inte riktigt varför eftersom jag ändå sovit länge. Kanske är det vädret som har en påverkan?

3 kommentarer:

Tove sa...

vart jobbar du? =)

Ida sa...

Jimmy jobbar :P inte jag! haha

Tove sa...

hahahahaha OJ, jag tänkte väll, var lite trött nät jag läste :p