onsdag 15 juli 2009

Lista återigen..

Hur mår du idag?
Jag mår faktiskt riktigt bra.

Kommer du komma långt i livet?
Förhoppningsvis så kommer jag det.

Hur ser dina vänner dig?
Vet inte. Att jag är en tokig liten flicka kanske..

Kommer du gifta dig?
Ja, kanske det. Men om många många år i så fall.

Hur är skolan för dig?
Eftersom jag nyss slutat skolan så är det väl ingenting speciellt längre.

Hur kan du komma framåt i livet?
Genom att ha mål i livet så lyckas man nog komma framåt.

Hur kommer i morgon vara?
Bra fråga. Förhoppningsvis mer givande och roande än denna dag.

Vad är det bästa med dina vänner?
Alla är så himla fantastiska! Man kan verkligen vara sig själv med dem.

Vad finns i lager för nästa vecka?
Just nu ingenting planerat faktiskt..

Vilken sång beskriver dig bäst?
Crazy girl

Hur är det med ditt liv?
Jo, tack. Det är bara bra! Men ett jobb hade inte skadat :-)

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Oj.. någon fin och betydelsefull låt iaf. Inte kommit på vilken ännu..

Hur ser världen på dig?
Fråga inte mig. Fråga världen.

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Ja, absolut. Dock behöver ett liv givetvis med och motgångar

Har du en djup och mörk hemlighet?
Nej...

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Hur ska jag veta? :-)

Hur kan du göra dig själv glad?
Tänka på något roligt

Kommer jag nånsin ha barn?
Det kommer jag säkert att ha.

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The boy does nothing - Alesha Dixon ;-)

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bra fråga...

Hur kommer du att bli igenkänd?
Tveksamt.

Vad är din danssång?
Oj, finns ju så många!

Inga kommentarer: