måndag 15 juni 2009

Baksmällan

Ja, nu har de flesta börjat jobba förutom lilla jag som inte har nå jobb i sommar.. känns mindre kul. Men har ändå fått en större summa pengar så att jag kommer klara mig sommaren ut. Fyller dessutom år väldigt lägligt så bättre kan det väl inte bli.

I går var jag, Tove, Carro och Jenny på bio och såg på Baksmällan vilket typ hälften av luleå också var och såg. Det var förövrigt en av det absolut roligaste filmerna jag har sett, har nog aldrig skrattat så mycket till en film som jag gjorde då. 5 av 5 får den av mig och jag rekomenderar den starkt!

Efter filmen anlände Jimmy hit och sov och stackarn som skulle upp klockan sex i morse och jobba... jag själv ska snart till stan med Tove. Vi ska väl först och främst se ifall det finns tid för tatuering. För jag har nu äntligen bestämt vad jag ska göra! Kommer nog bli super fint..

1 kommentar:

Tove sa...

tack! :) ja hin gjorde det, hihi!