tisdag 2 juni 2009

Ny klänning

Ja, gårdagen innehöll inte så mycket. Städade mitt rum hela kvällen i princip och rensade även i garderoben så nu är det rent och snyggt! När jag väl hade blivit klar så kom Jimmy hit och tillbringade natten här.. dock skulle han upp tidigt eftersom jobbet väntade.

På skolan gjorde vi inte allt för mycket utan planerade om studentveckan eftersom det inte tycks bli som det redan var planerat. Men nu ser det faktiskt ut att bli mycket roligare trots att vi bara är några stycken från klassen! Dock kommer det gå åt en väldans massa pengar... ångest!

Efter skolan gick vi några stycken och fikade på stan. Efter detta köpte jag mig även en ny klänning att ha på studentkvällen eftersom jag ångrade mig angående den andra, så jag och mamma ska snart fara & lämna tillbaka den gamla, dock har jag inte kvittot kvar men får hoppas att det går att lösa i alla fall.

Inga kommentarer: