torsdag 4 juni 2009

Onsdagsklubben

Ja, vad ska man säga om gårdagen? Jag ångrade inte att jag for ut om man säger så! Började och förfesta i stan, där man blev mer eller mindre bjuden på all dricka eftersom mina vänner är för snälla! Spelade lite singstar och dansade galet. Drog vidare till kafelino som jag först inte hade tänkt fara på, men eftersom mina vänner så gärna ville ha med mig (av någon konstig anledning...) så skramla dem in pengar & bjöd mig även på inträde! Så underbart snälla! ♥

Kvällen slutade inte allt för sent, traska hemåt och somna direkt. Vaknade inte allt för pigg och mådde väl lite mindre bra. Duschade och försökte se någorlunda ut för en avslutningslunch på skolan.. dock var jag nog inte den som mådde allra sämst, fanns nog ett antal personer som verkligen hade det tufft :P Bjöds i alla fall på tacos och glass till efterätt.

Ikväll blir det lite lugnare aktiviteter. Vi ska och käka på waldorf med klassen och därefter ser det ut att bli lite kubb eller brännboll, vi får se! Men trevligt ska vi i alla fall ha :)


Mer bilder kommer sen..

Inga kommentarer: