söndag 14 juni 2009

Söndag

Jag har inte riktigt hunnit smälta studenten ännu.. förhoppningsvis gör jag aldrig det eftersom det är så värt att minnas!

Jag har bara tagit det lugnt igår. Sov stora delar av dagen och tillbringade mycket tid framför datorn för att ladda upp alla tusen bilder man hade. Idag har det pratats om bio så får se i fall det blir av hade varit riktigt skönt med en lugnare aktivitet för ovanligheternas skull. För imorgon lär det bli livat igen. Vi kör på en åter träff redan 3 dagar efter studenten. Middag på allstar med några lärare och stor del av klassen förhoppningsvis, kan bli nice.

Måste bara för säga en sak, något jag vet jag nämnt tidigare. Men i fredags morgon såg jag en tjej som verkligen inte kunde gå i sina högklackade skor, alltså.. det såg hemskt ut när hon gick.. jag förstår inte riktigt att man väljer att gå i ett par höga skor när man inte ens kan gå i dem. För det värsta som finns är att se när tjejer inte kan gå i deras höga skor. Visst, jag påstår inte att jag går bäst, men nog kan jag ändå gå i skorna jag väljer att ha på mig!

PUSS

1 kommentar:

Tove sa...

Håller verkligen med dig om detdär med skorna!