måndag 22 juni 2009

Shopping

Ja, okej.. måndag var det visst. Vaknade väl inte så tidigt idag utan fick sova en bra stund innan man blev väckt och fick en förfrågan om att gå på stan med Tove! Gjorde mig klar och redo för en dag på stan där det blev lite shopping för bådas del. Eftersom det mesta var på rea så blev det i alla fall lite förnyande i garderoben. Hittade ett par mörkblåa jeansleggings i strl xxs som jag var tvungen att köpa, så nu har man väl ett par i varje färg! Där efter fastnade vi båda för ett blommigt linne på monki för endast 45 kr vilket vi naturligtvis köpte, urgulligt! Eftersom jag älskar småa väskor så var jag bara tvungen att köpa en grå. Sen hitta vi även ett par stentvättade jeans som var på rea. Dock fick vi kämpa väldigt länge innan vi fick på oss dem, haha! Sen åt jag även lite mat innan vi begav oss hemåt. Ikväll blir det film vaka hos Cissi i stan med Carro och Tove.. är sjukt pepp! Nog för att jag kommer somna men det kan ändå bli kul.

Inga kommentarer: