lördag 13 juni 2009

För jag har tagit studenten!

Det är över nu! Helt galet, insane... jag kan inte riktigt förstå att jag faktiskt har tagit STUDENTEN! Gårdagen var nog det roligaste jag varit med om. Att stiga upp kl sex på morgonen var ingen höjdare men det var definitivt värt mödan. När man befann sig i parken för att bli fotograferad insåg man snabbt vad som var på väg att ske.. champagne frukosten var skit trevlig och efter detta gick vi till skolan och fick våra betyg samt hörde på en massa rörande tal och fick en blomma. Vår klass uppträdde även för de andra och sjöng en sång Joss gjort för lärarna!

När det väl var våran tur att springa ut på scen och ta emot alla gratulationer ökade adrenalinet snabbt.. vi sprang ut och körde vår sång igen. Därefter träffa jag mina nära och kära för att bli gratulerad och få massa gossedjur och blommor runt halsen! Sen var det dags för att åka flak vilket var det absolut roligaste under hela dagen. Vi skrek för fulla halsar och gjorde stan osäker med vårat snygga flak! Sen for jag hem och hade studentmottagningen där det åts massa fika och jag fick massa fina presenter.

På kvällen befann vår klass hos Linus i stan där vi förfestade & hade det riktigt roligt. Skrev i varandras studentmössor och höll väldigt rörande tal så en massa tårar rann ner för allas kinder. Det var verkligen då jag insåg hur mycket Led3B verkligen betyder för mig och det är så tråkigt att man kommer på det så sent som sista dagen.. men bättre sent än aldrig. Ni är BÄST! När vi torkat våra kinder tog vi oss mot grace där resten av kvällen/natten spenderades. Verkligen en rolig kväll! Tack för allt mina kära vänner... för vi har ju faktiskt tagit studenten!!


Inga kommentarer: