onsdag 3 juni 2009

Roadtrip

Hej hallå!

Igår kom J hit och vi drog i väg och köpte massa godis, dock var han tvungen att fara efter ett tag & jobba så han lämna mig ensam med godis skålen vilket inte var så smart gjort av honom, för nu är det inte många kvar., hehe

Blev en tidig morgon för min del trots att man är ledig. For till Haparanda med Carro, Frida & Stina nämligen. Vi besökte alko där en massa inhandlades, dock lite mindre för mig eftersom min ekonomi inte håller för sådant, tråkigt nog. Åt mat och gick in i några affärer innan vi rullade i väg hemåt igen. Var en riktigt trevlig dag!

Är just nu lite kluven på vad jag ska göra ikväll. Beslutsångest gånger hundra. Ut eller inte ut? Men ska förmodligen och förfesta med de andra men tror inte jag far ut sen, ekonomin sviker som sagt... fast jag vet inte, de lät skönt att vara hemma i sängen också? Fast .... äähh... ååååh, okej, far väl iväg då. Måste duscha NU NU NU!
puss

Inga kommentarer: