onsdag 17 juni 2009

Twilight

Hör och häpna! Igår blev jag av med min Twilight-oskuld, jag och alexandra måste ju varit de enda personerna i hela världen som inte sett den filmen förens igår.... Dock blev jag inte så förälskad i Edward som alla andra är. Filmen var bra men absolut inte så bra alla säger att den är. Hata mig inte!!! Men jag har haft så höga förväntningar på den där filmen eftersom alla höjt den till skyarna, kanske därför.. men helt klart sevärd.

Annars gick jag och Tove en lång promenad igår. Träffade Carro och gick därefter till Tove för att kolla lite resor.. ser dock mörkt ut för min del eftersom min far inte är sugen på att sponsra. Men men.. får se hur det blir. Hade vart guld!

Efter filmen kom Jimmy och hämtade mig. Sov väl inte allt för länge idag, ska till min mormor senare som fyller 70 år. Grattis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte heller sett den filmen, men å andra sidan vem vill se en fjortis film *haha*

Kram M