torsdag 11 juni 2009

En bal på slottet

Nu var balen över.. tråkigt men sant. Hela dagen igår var riktigt stressande! Frisyr och sminkning tog kring 2-3 timmar att utföra och när man väl var hemma var många redan här och ville redan då börja ta bilder och kolla in min häftiga frisyr & fina klänning! När jag och Jimmy blivit tillräckligt fotade så anlände våran skjuts.

Tog ett bra tag att komma in till själva stadsparken.. Man fick verkligen testa på hur det är att vara en super star eftersom man blev fotad över allt och alla blickar riktade mot en. En konstig känsla men naturligtvis riktigt roligt! Att träffa alla nära och kära som berömde oss för våra fina utstyrslar var riktigt trevligt. När vi väl fick komma in så bjöds det på välkomstdrinkar, mat och underhållning. Kanske inte värt 900 kr, men jag hade ändå trevligt!

I dag har hela vår klass plus några lärare varit hos vår mentor där vi fikat och haft det riktigt mysigt! Vi gav bort presenter, fick våran årsbok och lite annat smått och gott. Verkligen jätte mysigt. Ikväll ska vi vara hos Lina och pynta vårat flak och ladda upp inför morgondagen då vi faktiskt tar studenten!
Ännu mer bilder kommer senare då jag fått dem av min syster!

Inga kommentarer: