lördag 20 juni 2009

Midsommarhelgen

Igår var det midsommar. Kändes verkligen inte som det och vädret gjorde inte stämningen så mycket bättre! Men vi var tappra och satt ute och åt middag i alla fall. Var riktigt gott och mätt, det blev man. Efter att jag ätit och umgåtts lite med min familj och kusinerna så bar det av mot bergnäset till Carro där resten av kvällen tillbringades med några tjejer! Dem åt, jag kollade på. Dem åt jordgubbar, jag smakade! Vi sjöng singstar och efter det blev vi så pass trötta så vi slog på filmen Over my dead body. Kring halv ett kom Jimmy och hämtade mig och vi for nå varv och tillslut blev det lite natt mat och därefter for vi till honom och sov.

Dagen har varit seg. Vi hoppade lite studsmatta innan han skjutsade hem mig. Väl här hemma så somnade jag gott och sov i två timmar. Blev ju lite stressad när jag insåg att det var middagstid så jag rusa rakt in i duschen och blev klar precis till middagen som åter bestod av en massa god mat. Idag var även vädret bättre och man slapp sitta inkurad i en filt. Vi var lite fler vid dagens middag så det var bara trevligt! Till efterätt bjöds de på massa frukt som doppades i en chocklad fontän. Den människan som kom på det borde få ett bra pris för det var förjävla gott! Ikväll blir det film eller annat med tjejerna! Mys.
Outfit

Jag

Gårdagens middag

Grilla

KusinVi försökte korka upp toves vin... gick inte så bra...
Men till slut lyckades dem!
Det firades med jordgubbar och smält chocklad


1 kommentar:

Tove sa...

ta bort dendär sista bilden :p