tisdag 23 juni 2009

Filmvaka

Igår kväll/inatt blev det som sagt en liten vaka hos Cissi med några tjejer! Vi såg på tre filmer varav en av dessa var en skräckis och som många vet hatar jag det. Men jag fick härda.. låg för det mesta och gömde mig under täcket. Nå ja, blev lite övertrötta där ett tag då princip allt var roligt. Spelade lite plump och skrattade gott innan vi till slut gav oss och somnade efter fyra.. var i alla fall riktigt roligt! Vaknade dock lite då och då men de var inte fören vid elva vi gick upp. Låg och snackade ett tag innan jag och tove gick hemåt. Är inte så jätte trött nu faktiskt men det lär väl komma senare ikväll skulle jag tro. Sen har även Jimmy övergett mig för att jobba tills på fredag var det sagt men det lär väl ändras, förhoppningsvis kommer han hem tidigare! Miss you.
Lär bli lugna puckar även denna dag. Finns inte så mycket annat att göra.

Chill outfit igår

Inga kommentarer: