måndag 27 oktober 2008

Booooring

Detta måste vart årets tråkigaste dag. Väldigt bra start på lovet måste jag ju säga! Fast dagen har ändå gått hyffsat fort med tanke på hur lite jag gjort! Synd att sara var tvungen att jobba ikväll annars hade vi nog hunnit med en fika, men det får bli någon annan dag=) Imorgon är jag dock fullt upptagen. Jag tackade ja till att vara barnvakt. Däremot känns det ju ganska tungt när jag fick veta att jag skulle vara hos min syster 06:30 på morgonen!!!!!! Är någon vettig människa ens uppe vid den tiden undrar då jag?! Som mamma sa, det ska bli en kul syn att se mig uppe före tuppen på mitt lov. Aja, alice har fått två nya filmer som vi ska se under dagen. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med när dem inte ens har fått internet inya huset ännu. Maria sa att hon trodde det skulle gå jätte bra men de enda hon oroa sig för var hur jag ska klara av att laga mat... ha, ha.. ja, jag är lite fundersam själv när jag fick vet att det var potatismos och fiskpinnar. Hur fan gör jag det???

Inga kommentarer: