söndag 26 oktober 2008

Nu ere bara att chilla

Lättnaden känns enorm just nu. Har verkligen ingenting jag behöver bekymra mig eller göra nu denna vecka. Uppgiften är nu klar och det är så himla skönt - sen om jag får godkänt för den är ju en annan femma.. men nu kan jag bara ta det lugnt. Sitter och ser på "40 year old virgin" helt ok film som man sett ett antal ggr. Blir nog ingen sen kväll för har inte riktigt kommit in i den nya tiden ännnu.. klockan hade ju vart närmare halv tolv om det var igår. Längtar jätte mycket till torsdag för då kommer min älskling hem för att stanna i 2-3 dagar innan han beger sig söderut igen. Har inte sett han på snart 3 veckor och det är förjävla tungt! Nåväl, ska fortsätta se på filmen nu och bara ta det lugnt - för det är något jag är bra på.

Inga kommentarer: