söndag 19 oktober 2008

Money, money

Pratade just med min jimmy i tele! Han kom hem tidigare idag från estland så har inte kunnat prata med honom på hela helgen. Vilket vart grymt jobbigt på sitt sätt. Kan verkligen inte förklara hur mycket jag saknar honom och det har endast gått lite mer än en vecka sedan jag såg honom sist. Jobbigt, jobbigt! Men han tjänar ju en massa pengar så det är nog värt längtan trots allt - iallafall för hans del.

Jag är däremot grymt fattig just nu och ligger verkligen dåligt till pengamässigt. Och jag som har shoppingmani just nu. Vill bara ha, ha & ha. Hittar så mycket fint men ingenting har man råd med och det känns ärligt helt förjävligt. Man blir ju så glad av att shoppa och vem säger att pengar inte ger lycka? Klart som fan att det gör det. MEN det finns dock så mycket mer än bara pengar givetvis.. men med pengar kan man ju köpa det mesta som får en att må bra. Ähh... ett jobb är vad jag behöver!

Inga kommentarer: