fredag 17 oktober 2008

Vi är starka nog..

Kvällen ser ut att bli lugn. Beställde just en påse chips och godis tills ikväll som mamma självklart får fara och köpa. Ska strax gå förbi sara för att hämta lite avsnitt som jag inte orkar ladda ner själv. Går så jäkla trögt att jag inte kommer ha avsnittet fören nästa vecka i princip. Tur att man har sara som granne i sådana här tillfällen. ;)

Idol är ju också något som givetvis ska ses på. Har fortfarande inte skaffat mig någon favorit eftersom det finns många smågodis om man säger så. Sen har min baby begett sig mot tallinn i estland med en färja i helgen. Då får vi hoppas på att resan går bra så han kommer hem hel och fin. Dock får jag nog inte se han på kanske 2-3 veckor till och det känns förjävla tungt! Men vi båda är starka nog så det kommer givetvis gå jätte bra - med vissa undantag då det kommer att kännas lite tyngre.

Men med alla mina sysselsättningar ska nog tiden rusa förbi.. och på tal om att rusa så måste jag genast ta mig iväg till sara!

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer: