lördag 18 oktober 2008

Lördag

Har för bara någon halvtimme sen kommit hem från en hel dag på stan. Jag hade det mysigt igår här hemma med godis och chips framför idol! Blev glad att rätt person åkte ut så bättre kunde det inte bli. Vaknade imorse av att små trollen kom hit så det var ingen idé att fortsätta sova för det är i princip omöjligt när dem är här. Bestämde mig för att följa med på stan så jag gjorde mig iordning i race-fart och sedan begav vi oss. Köpte ögonskugga och en billig sminkväska!

Min ekonomi är inte på topp så fick inte bli några dyra köp idag inte. Dock har jag världens bästa stora syster som har gett mig TVÅ par jackor, en svart fjällräven som är varm och jätte fin! Sen en svart finare jacka som är perfekt nu på hösten. Därefter gav hon mig även hennes i princip oanvända uggs som hon köpte för typ 4-5 år sedan. Dock ser dem ut som nya! Så jag tackar och bugar för nu är alla mina jackproblem över..

Inga kommentarer: