söndag 19 oktober 2008

Memories

Det blev lugnt även denna kväll. Lite tidigare idag kom Sara förbi ett tag för att berätta om gårdagens bravader. Alltid lika kul att höra! Vi roa oss med att se på High school musical och lite annat. Sen gick jag och Tove ut på promenad och sedan vidare till henne där i enbart tagit det lugnt, spelat kort och kollat på gamla bilder.

Vissa tider längtar man ju bara efter så himla mycket! Allt går så himla fort nu förtiden och jag vet inte om det beror på att gör roliga saker eller om jag helt enkelt börjar bli gammal? Jag tror på det sista alternativet - tyvärr! Jag kanske börjar få någon slags ålderskris? Jag vill inte bli gammal, jag vill stanna i denna tid då allt är så enkelt och man slipper tänka så himla mycket. Jag får själv det mesta dukat på silverfat och det vill jag fortsätta med. Äh, finns nog ingenting som kan stoppa detta för att göra mig nöjd. Därför älskar jag att fotografier finns då man bara kan njuta och luta sig tillbaka för att uppleva den tiden gång på gång.


Jag säger bara, herregud!

Inga kommentarer: