fredag 24 oktober 2008

Fredag - LOV!

nu var det äntligen lov! och jag är så tacksam och glad för det. det behövdes mer än mest. blev att fara på hockey igår, dock ingen höjdar match från luleås sida - i alla fall inte där på slutet. tröck i mig en massa onyttigheter igår och likaså idag. får värsta ångesten, men samtidigt skadar det ju inte att jag äter onyttigt med tanke på att jag ändå måste lägga på mig några kilo. annars då? har grymt mycket träningsverk i armarna efter dagens styrkepass på idrotten. inte riktigt min grej att träna i gym och kommer nog aldrig bli heller. linda kom och hämta mig och jenny så for vi till linda medan hon duschade och gjorde sig klar. sen traska vi till stan och mötte upp sara där vi käka lunch på matstället! vi gick omkring lite och jag hittade en klänning jag tror jag vill ha! dock säger ju ekonomin annat.. men ja, vi får väl se! köpte i alla fall en ros, som man kan fästa på tex jacka eller annan outfit! sen ska jag även färga håret ikväll och det ska bli mörkare denna gång och det behövs! idol ikväll med brudarna hos lundqvist - kommer bli skit trevligt. :-)

Inga kommentarer: