söndag 26 oktober 2008

Åh

Kan verkligen inte förklara hur less jag är på IOS just nu. En rapport/analys ska senast in IDAG (!!) om psyikatrins historia. Problemet är bara att det finns fan ingen bra fakta och vår lärare tycker jag inte är så jäkla bra på att ge ut instruktioner.. allt känns så luddigt och man vet egentligen inte riktigt vad hon vill ha eller förväntar sig. Visst, jag får skylla mig själv till en viss del att jag åter igen gör allt i sista sekund men vill bara klaga lite och förhoppningsvis får detta mig att må lite bättre. Jag ska försöka få tillbaka gnistan jag hade för någon timme sen.......... ska göra klart detta så jag får lov på RIKTIGT!

-------------------------------------------------------------------
UPDATE:
Kl. 18:52 blev jag klar med årets sämsta arbete.

FINALLY!

Inga kommentarer: