tisdag 21 oktober 2008

Don't drink and drive

Jag var otroligt snabb på att fixa mig idag vilket är väldigt förvånadsvärt. Jag var i skolan före vi började och det har nog inte hänt på mycket länge. Har inte gjort så mycket speciellt idag. Blev lite besviken på att vi ej fick tillbaka vårat svenska prov som jag har nojjat mig över i snart en vecka. Jag gissar på dåligt resultat och på torsdag är den dagen vi får veta. Jag får alltså nojja mig i två dagar till.. härligt.

Vi fick se en informations film idag också, Don't drink and drive. Dock var vi nästan inga från klassen eftersom alla gick hem men tro det eller ej så stanna jag faktiskt kvar. Jäkligt nyttigt ändå att man ser den för det får verkligen en att tänka efter. Väldigt berörande!

Har precis käkat ett lass med palt och det satt ju då gode fint i magen! Även planer för min och jimmys 2års dag har börjat planerats... hoppas, hoppas! Kommer bli jätte mysigt. Ikväll väntas plugg om inte annat.. känns ju då mindre mysigt.

Inga kommentarer: