onsdag 29 oktober 2008

Onsdag

Det blev en chill kväll hos sarri igår. Vi käka chips och ladda ner big brother! Så jäkla nostalgiii.. men jäkligt underhållande. Så nu har vi ca 98 avsnitt kvar ;) Nåväl, somnade jävligt fort igår kväll och fick sova till tio ungefär för då ville mamma ha med mig på stan. Hitta rätt mycket men blev väldigt kär i ett par ankelboots för 600 så jag fick snåla med allt annat. Hade råd att köpa en spets tröja i alla fall. När jag och mami var klara mötte jag upp sara, linda, joss och jenny! Vi traska väl bara omkring och sen gick jag, linda och sara till roasters. Så har spenderat hela dagen i stan så är måttligt less atm.

Ska snart ut i kylan för att rasta hunden. Känns jäääävligt jobbigt men även hon måste få göra sina behov. Blev ingen träning idag så jag går väl förbi sara och ser några bb-avsnitt i brist på annat. Sen inatt kommer min darling hem och jag längtar såååå mycket. Han kommer direkt hit för att sova så blir nog mysigt.

Inga kommentarer: