torsdag 16 oktober 2008

Lång dag

Lång dag! Är äntligen hemma för att äntligen kunna koppla av. Har haft det fullt upp i princip hela dagen. Vi hade som sagt prov idag och jag kan inte påstå att det gick bra eftersom jag märkte efter provet hur mycket fel jag skrivit. Jag satsar starkt på ett G! Vi for senare till bredåker för studiebesök på ett hem där utvecklingsskadade bor. Det låg långt åt bara fan och äckligt lukta det också, typ kogödsel. Hade aldrig kunnat bo där ute..jag är ju van vid "storstads"-livet ;-)

Sen var det dags för hockey. Tove och jag höll flaggan. Därefter fick vi i uppdrag att räkna pengarna för matchprogrammet. Kan ju säga att det inte gick allt för bra. Vi räknade så att 1000 kr fattades men när vi väl räkna igen så hade vi 19 kr för mycket? Fattar inte riktigt hur vi lyckades men det stämde ju trotts allt. Sen fick jag min efterlängtade mat! Hamburgare och pommes i vanlig ordning och det kan jag meddela satt fint i lill-kistan. Nu är det criminal minds som jag ska se på, så godnatt!

Inga kommentarer: