måndag 20 oktober 2008

This moment

Åhhh... har galet tråkigt just nu. Då blir det oftast att jag tänker på saker jag inte vill tänka. På sådana saker jag helst av allt vill glömma. Och jag hatar att bli påmind om det. Tiden läker alla sår? Jag får helt ärligt hoppas det. Men samtidigt är man ju bara rädd att det ska hända igen och hur vet man att det inte kommer hända igen? I'm a fighter och ingenting ska få krossa mig - igen.

Därför vill jag att något roligt ska få hända eller att ha något att se framemot. Just nu ser jag bara framemot att Jimmy ska komma hem men det är ju nån vecka dit. Och före det? Ja, vad händer då? Oh juste, höst lovet är ju något jag givetvis inte kan glömma. Det jag mest av allt behöver just nu faktiskt trotts att vi egentligen inte har sådär super mycket att göra i skolan. Jag gissar väl att jag behöver vila från annat. Sen vill jag även färga håret brunt eller i alla fall mörkare. Det är något jag SKA göra på lovet.. tror jag. Hoppas jag.

Justja, syrrans nya kille har vart här på besök igen. Han verkar faktiskt vara en bra kille! Till skillnad från hennes dåvarande. Ha, ha.. tror inte man finner ord för åtminstonde en av dem. :-) Kärleken är blind, som sagt..

Inga kommentarer: