onsdag 22 oktober 2008

Onsdag

Nu har halva veckan gått. Två dagar till vilket innebär höstlov!! Skoldagen har väl varit helt ok. Jag har börjat ta med mig min kortlek nu så nu är vi fit for fight igen i led3b. Kortspel var något vi underhöll oss med hela ettan. Sen i tvåan verkade det försvinna av okänd anledning.. men nu har vi börjat lira bluffpoker igen! KUL! Sen gick jag och linda tidigare från psykologin där dem fortsatte kolla på en film vi inte sett. Den verka vara galet mysko så jag orkade verkligen inte sitta kvar..

Såg även att nya temat för veckans idol är, abba! Kommer bli spännande och höra och se hur dem framför Mamma mia, waterloo, gimmie gimmie osv. Längtar faktiskt till hockeyn imorgon för just nu är jag galet sugen på hamburgare och där på hockeyn får vi ju unna oss det helt gratis. Bra att vi har träning ikväll så jag hinner motionera bort lite så hamburgaren från plats i morgon ;)

Inga kommentarer: