fredag 31 oktober 2008

I really do love u

Som sagt jimmy kom hem i onsdags så därav den dåliga uppdateringen om mitt spännande liv, pfft. Men i alla fall så var det underbart att se min älskling igen efter ca 3 veckor. Vi båda har blivit annorlunda i håret också.. lite kortare för hans del. Nåja, vi har bara myst på och försökt ta igen tiden. Igår var vi ut en sväng och kolla läget men inte allt för länge.. for till mig och mös på igen. :)

Vaknade vid elva och insåg att jag behövde in till stan för att köpa lite nödvändigheter tills ikväll. Så fick stressa som ett psyk för att hinna med sara. Så jag och jimmy hängde på.. gick till dagobert och åt frunch med sara, jessie och hennes kille. Dock svek jag alla sen för att gå med mami och syrran på stan.. dock var det för satans kallt så pappa fick hämta upp mig & mamma.

Nåväl, ska snart hoppa in i duschen för att göra mig redo för kvällens bravader! Förfest hos sara och sedan troligtvis utgång på cleo. Blir super kuuuuul!

och btw, GRATTIS JENNY TILL KÖRKORTET!

Inga kommentarer: