söndag 1 februari 2009

Ändrade planer

Igår blev det inte riktigt som planerat! Men förfesten hos Linda var ändå riktigt trevlig. Vi var ganska många som åt popcorn, spela ölspel, dansa, viskleken och allt annat som hörde till! Sen när vi väl var på g utåt så blev allt ändrat och det blev ingen tripp till boden. Efter mycket gorm så tappa jag helt suget så efter en förfest i stan så tralla jag hem istället för att gå på kaffelino. Vilket tydligen var tur att jag inte följde med på eftersom dem fått köa i en timme utan att ens komma in. Så Jimmy kom hit kring tolv tiden och vi tog det bara lugnt och somna i varandras armar! Mys!

Ska strax hoppa in i duschen och fixa mig lite sen senare ikväll blir det fika hos Linda som fyller 19 år idag! GRATTIS! :-) Det blir även en tidig kväll för min del eftersom jag ska till tandläkarn imorgon kl 8 på morgonen....

Mer bilder finns på bilddagboken..

Inga kommentarer: