måndag 2 februari 2009

Curry

Jag svär på gud att jag luktar curry nu! Helt tokigt galet, eller hur? Fick skjuts av Lindis till skolan och begav mig mot varmköket där vi fick göra typ kyckling, ris och currysås till det. Jajjamen. Därav min lukt av curry. Hate it! Sen var Linda så super snäll att hon hämtade mig likaså. Sitter här och väntar på att Jimpan ska anlända. Eftersom jag vann i sten, sax, påse igår så måste han bjussa på max! Härliga tider. Känner mig inte direkt så nyttig men vad gör man inte för lite god mat. Har även bestämt mig för att sluta i med cheeren.. har helt tappat lusten och motivationen till det hela så därför kändes det inte ok att fortsätta för min del. Man ska inte göra det man inte vill trots att man kanske förstör en del för dem andra och det ber jag verkligen jätte mycket om ursäkt för. Men man ska göra det man själv tycker känns bäst! Nåja, nog om det.. Ska gå och försöka få bort currylukten på något vis. BYE!

Inga kommentarer: