lördag 28 februari 2009

Kafélino

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår trots att den inte varade så länge för min del.
Vi började med middag på nya sportbaren, allstar! Riktigt snyggt och cleant där inne. Maten var god och jag blev ruggigt mätt. Därefter tog vi bussen mot b-näset där vi drog fördojjan! Spelade lite ölspel, sjöng och dansade till mora träsk! Riktigt kul.

For in till stan tidigt för att slippa köa på kafélino. Vi fortsatte vårat sjungande både på bussen och på smedjegatan! Inne på kafélino var det väl trevligt, men eftersom alkoholen slank ur kroppen alldeles för tidigt blev det bara för hängigt för min del trots den stora folkskaran som var där. Så när jag ändå blev erbjuden skjuts hem så tog jag tillfället i akt och drog rätt tidigt. Väl hemma mös jag och jimpan bara på och såg på big brother!

Bilder kommer senare :)

Inga kommentarer: