måndag 2 februari 2009

Måndag

Blev en väldigt tidig morgon för min del! Vakna redan vid halv fem och hade svårt att somna om. Antar att jag var nervös inför tandläkarbesöket som förövrigt gick bra! Därefter var det bara att gå hem igen och bege sig för att sätta upp en massa affischer med Joss. Vi har åkt fem olika bussar fram och tillbaka till olika stadsdelar här i luleå. Fick även gå en hel del också! Som belöning för denna goda insats så lunchade jag med mamma på baan thai.

När jag kom hem hade mina underbara skor kommit! Å dem satt perfekt på foten! Längtar galet mycket tills man får börja använda dessa skönheter :-)

Känns dock lite stört att man är hemma nu och ska snart bege mig mot skolan. Stöööört! Men får skjuts dit åtminstone. Sen ska jag hem och VILA hela kvällen lång för jag antar att jag kommer somna galet fort ikväll med tanke på hur mycket jag vart och rännt överallt.

Inga kommentarer: