tisdag 3 februari 2009

Tisdag

Blev som sagt max mat igår! Skit fint i lill kaggen. Sedan chillade vi bara hos mig och med hjälp av varandra klara vi ut idioten efter många försök på egen hand :P Kollade lite på tv och tog lite kort!

Imorse var det riktigt tungt att öppna ögonen men jag kämpade mig upp och jag hade tur att Sara skulle iväg till skolan samtidigt som mig så man fick skjuts! Börjar bli bortskämd med sådant där nu och som pricken över i:et fick man ju även det hem också! Skönt.

Har käkat lite glass, tagit ett glas cola och en sockerkaksbit nyss (jag vet, ni antecknar!) & det var grymt gott. Börjar känna mig lite stressad nu för nu känns det som att mycket är på gång och måste göras. Sånt gillar vi inte.. nä, för jag är ju en mästare på att göra allt i sista sekund.

Så jag hade tänkt att börja göra bort lite idag men det får vi ju se hur det blir... kan tänka mig att jag kommer prioritera andra saker som är såååå mycket viktigare!

Inga kommentarer: