torsdag 12 februari 2009

Mässa i piteå

Idag blev det Mässa i Piteå. Var stört jobbigt att kliva upp i morse men måste man så måste man! Kl. 9:00 befann sig resten här utanför och bilen brumma då vidare mot Piteå. Vi kollade då på en utbildningsmässa fast hittade ingenting som intresserade mig förutom alla gratis grejer man plocka på sig. Vi for sedan vidare till Blå ängeln för att käka lunch (skit god mat!).

Sen gjorde Jenny missen och körde på fel sida i en rondell men lyckades fixa det, haha! Gick på stan en sväng för att köpa smink till mig och lite annat på Gina Tricot. Fick med mig en vit spets tröja för endast 29 kr så jag fyndade rejält. Sen gick vi till cinderella för att kika lite på balklänningar. Dock blev jag lite besviken på utbudet eftersom det var så lite.

Dock pröva jag en hel del men som väntat var de mesta på tok för stort! Prövade en mörkblå siden klänning som verkligen hade en snygg modell. Lite hollywood-röda mattan stuk över den med riktigt snygg rygg. Så jag får se vad det blir =) Sedan styrdes skeppet mot Luleå igen och lite skratt attacker under färden hem blev det också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka pinglor!!! Diggar den oranga klänningen!!! När kommer du föbi o kikar på bilderna?

Ida N sa...

när jag får tid i mitt upptagna liv :D