tisdag 24 februari 2009

Fet tisdagen

Idag var det hyfsat varmt och solen sken, det var verkligen på tiden! Passade på att ha en lite tunnare jacka dagen till ära! Är ju som sagt fet tisdagen idag. Har redan ätit 2 semlor i år men det räckte tydligen inte så mamma har köpt ännu en till.

Var sjukt jobbigt att stiga upp i morse med tanke på att jag gick och la mig kring halv två efter att ha legat och sett på reprisen av big brother som har börjat på tv nu. Är fortfarande fast vid den skiten trots att jag redan sett det för ett par år sedan.

Slutade vid ett då vi tjejer gick in mot staden där jag även mötte upp min mamma. Vi gick till arbetsförmedlingen där jag sökt lite sommarjobb. Sen sa min mor att hon lagt undan ett par svarta jeans leggings i XXS! Blev riktigt överaskad att det ens fanns i den strl. Riktigt bra att dem tänker på oss som är riktigt små för en gångs skull! Köpte även nå hårband. Sen luncha vi varsitt skrovmål så jag är riktigt mätt nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon verkar ju trycka i dig semlor, våran kära mor. JAg har bönat o bett på mina bara knän om att hon kunde fixa en liten semla till mig, men icket... Dessutom får du kläder o HAMBURGARE av henne... undrar om hon favoriserar dig....

Ida N sa...

Klart hon favoriserar mig.. det är ju ganska uppenbart! Du får komma hit någon dag och öva dig på att göra flätor i mitt hår som jag ska ha på studenten.... *ber snällt*

Anonym sa...

flätor hur hade du tänkt då? Jag är inte så bra på att göra frisyrer....