onsdag 11 februari 2009

Spotify

Guds gåva till folket - spotify! Speciellt till mig som slipper ladda ner i två år nu för att få en låt! Nu är det bara att söka och lyssna på den direkt.

Jimmy kom i alla fall hit igår kväll. Mådde inge vidare i morse när jag vaknade men det gick över under dagen som tur var. Fick plättar till frukost också! Och som pricken över i:et kom min klänning idag. Älskar när man endast behöver vänta i 2 dagar och att den levereras direkt hem i brevlådan också. Blev dock en aning nervös att jag inte skulle kunna ha den men det kunde jag visst! LYCKA! Så nu har jag en studentklänning. Mamma sa att det var en typisk "Ida klänning" och det är tur att den inte är en vanlig vit tråkig klänning.

2 kommentarer:

josefine sa...

JÄVLIGT söt!

Tove sa...

den var typ typisk ida! haha :D