måndag 9 februari 2009

Måndag

I går trotsa jag och jimmy vädret och gick ut i stormen! Jag bjöd han på mat eftersom mina föräldrar är dumma i huvudet ibland. Skäms fan över hur dem kan bete sig ibland. Att fråga är väl inte så svårt? Varför kan dem inte bara sluta vara så förbannat snåla.... Visst, kanske låter hemskt men så är det.

Sen gick vi i alla fall till kioskbaren och köpte snarra inför kvällen. Kom hem efter en lång promenad och var sjukt kall. Vi såg på The break up och spelade lite kort. Var gode skönt att ha sovmorgon, sov enda till kl tolv! Mötte upp linda och därefter traska vi mot skolan där jag hade endast en lektion.

Ska ta mig en cola nu och se det efterlängtade avsnittet av desperate. Sen MÅSTE jag plugga till diverse prov som sker i veckan.. mycket är på gång.

Inga kommentarer: