måndag 9 februari 2009

Ångest

Lycka! Ska eventuellt beställa klänningen som jag visat i ett tidigare inlägg. Om den passar och sitter fint blir det nog min studentklänning. Den var heller inte så dyr så mamma kommer billigt undan :-)

Har på tal om ingenting inte pluggat något idag som jag lovat mig själv. Får bli att läsa på nu innan jag somnar för om jag inte miss minner mig så ska provet antingen vara i morgon eller på onsdag och att vara väl förberedd brukar alltid vara ett plus, dock ej min starka sida.

På torsdag ska även alla (?) treor till Piteå för info om högskolor antar jag. Har inte någon vidare koll utom att vi ska till Piteå och att jag får åka bil dit! Och jag ber att vi får lunchbiljetter och att det finns god mat att välja på. Vi ska väl om vi hinner även kika lite i staden men framförallt på cinderella.. måste få ideér på hur min balklänning ska se ut. Ifall jag nu ska gå. Vilket jag fortfarande inte vet. Åh, ångest.

Men ett plus är att jag åtminsone vet hur min studenklänning ska se ut!

Inga kommentarer: