tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Idag har jag verkligen rört på mig. Vaknade i någorlunda tid för att undvika komma försent. Men eftersom min hund började tjorva och mamma höll på att ringa veterinären så kom jag försent ändå. Nog för att jag inte missade så mycket men att komma försent är ju aldrig kul och speciellt inte när jag gör det varje jävla tisdag!

Hade en skön & kort dag och vid ett traska jag hemåt i det fina vädret. Mamma ville då att jag skulle följa med på en promenad till OK för att stå ute med hunden medan hon handlade lite varor. Fick även bli ett stopp på max så idag har jag åter igen flottat i mig :)

Ska väl få bort lite läxor idag som jag säger i princip varje dag utan att jag ens gör dem! Men idag SKA jag.

Imorgon är vi typ lediga eftersom vi inte har några lektioner. Men måste ändå till skolan för att göra ett prov jag inte gjort! SURT!

Inga kommentarer: