måndag 16 februari 2009

Måndag åter igen

Då var det måndag igen och denna vecka lär väl flyga förbi lika så alla andra veckor. Kom i säng väldigt mycket senare än tänkt igår vilket resulterade i att jag var trött när jag steg upp vid elva!

Kom till skolan och vi började med ios rapporten och sedan gick jag till varmköket. Där vi gjorde biff med bacon och potatis klyftor. Faktiskt riktigt gott! Tror denna kurs är bra för mig så jag lär mig äta annat än bara hamburgare! ha ha.

Sen har jag ganska nyligen kommit hem då jag möttes av väldigt groggy hund som fått dra ut tänder idag. Hon bara grät och grät och ramla omkull så de var inte så roligt att se.. men hon börjar bli lite bättre nu!

Ikväll blir det som vanligt lugna puckar och så ska jag även se på ett nytt avsnitt av desperate housewives.

1 kommentar:

Anonym sa...

lyllo dig som ser dh...jag längtar till det börjar igen på 5:an.......
Gosa med Diva fråm mig