söndag 22 februari 2009

Oh my

Gårdagen var minst sagt galen eller mer komisk i alla fall för Jennys del! Började med att jag var otroligt seg på att göra mig klar vilket ledde till att jag var lite försenad till hockeyn. När jag väl kommer dit är vi endast fyra personer. Alltså på tok för lite folk eftersom vi fått fyra stora sponsorgrejer att kasta ut.

Vi var i stort behov av folk och fick inte tag i någon i föreningen som kunde vara med. Så jag kom på att ringa till Jenny i all hast (läs vi var väldigt mycket försenade med matchprogram försälningen) Hon tacka i alla fall JA vilket var gode tur. Så på tio min befann hon sig på coop då vi snabbt gick igenom hur allt gick till och sedan bytte vi om och gjorde det vi skulle. Var sjukt stressigt! Kasta även ut sittunderlag och barnen blev tokiga som vanligt.

Sen i sista perioden kunde vi lugnt och sansat sätta oss ner och kolla på matchen med varsin hamburgare. Luleå vann och det innebär att dem ligger tvåa i serien =) Sen kom Linda och hämtade oss och en visit på kvantum väntade. På kvällen var vi hos Linda och kollade på melodifestivalen och därefter en film. Såg även på sjukt gamla bilder på mig. HERREGUD är det enda jag kan säga. Fy.

Var hemma kring halv ett och en timme senare kom Jimmy hit och vi låg och pratade innan vi somnade sött.

Inga kommentarer: