måndag 1 december 2008

1 december

Så jävla fusk att andra gruppen fick vara lediga från varmköket idag! Äh, gick fort som vanligt. Men på vägen hem var jag så otroligt sugen på chips så var tvungen att gå in på koggabaren för att köpa det + cola! Så nu är jag lagomt onyttigt men tur att man har träning om en timme. Var klantig när jag kom hem och spillde ut halva colan på mitt sängbord + att hälften for i sängen... jaha, bara för att jag för en gångs skull städat så ska detta ske!! Har en massa skoluppgifter som måste göras men tiden finns ej för det.. eller klart det finns men orken och viljan är de som fattas. För när jag kommit hem från träningen är det ju en himla massa bra på tv som jag bara måste se & då kan man inte göra läxor.. näää nää...... och imorgon är det hockey... och ja.. nä detta funkar fan inte! Skönt med jullov.

Inga kommentarer: