torsdag 25 december 2008

Juldagen

Julafton är förbi. Nu är det ett år kvar tills nästa gång! Denna julafton blev faktiskt över förväntan :-)

Mina kusiner från pappas sida + min mormor kom hit till oss för att fira jul. God mat och trevligt sällskap. En hel del singstar blev det. Min mormor var så faschinerad över min och elins sång så att hon ville att vi skulle sjunga på hennes 70års fest! HAHA... sa jag och skrattade. Nja, jag håller mig nog till singstar. Sen började vi öppna julklapparna och det blev en del faktiskt.

Fick 3000 kr av mamma & pappa som tyckte att det var bättre att jag fick spendera dem pengarna på vad jag ville. Typ kläder? Sen fick jag också av dem SATC-filmen TACK!<3

spotlights till mitt rum, en skrivbordslampa, parfym, ljus, champagne glas, stor väggspegel, lakan och en kudde.

Fick av min ena syster en jätte fin ring i äkta silver! Sen av maria fick jag snygga glas samt en ny sminkväska full med smink i. Av mina kusiner fick jag en stor fin ring, halsband & örhängen. Mormor var snäll och gav mig ABBA singstar. Snacka om att jag blev glad :-) Av min älskade älskling fick jag 500kr och världens sötaste kort han skrivit gulligt på. Av sara fick jag armband och ett fint halsband!

TACK ALLA!!

Nog för att julklapparna inte är allt.. men det är ju alltid roligt att få men även att GE saker! Sällskapet, maten och kalle är ju också en stor del som man verkligen inte kan glömma :) Så tack för en jätte trevlig jul!

Idag blir det att fara till min mormor och käka middag med mammas släkt!

Inga kommentarer: