måndag 29 december 2008

Tidsfördriv

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, det kan man påstå..

- höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig några löften eftersom jag vet att jag inte kan hålla dem.

- dog någon som stod dig nära?
Nej.

- vilka länder besökte du?
Finland, endast!

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Pengar och resor!

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Finns en del datum man inte glömmer, både bra samt dåliga.

- vad var din största framgång 2008?
Att jag har börjat sköta skolan lite bättre.

- största misstaget?
Har inte gjort några större misstag som jag sedan fått ångra.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Knappt ens förkyld.. har varit ovanligt frisk detta år!

- bästa köpet?
Oj... alla nya kläder & skor!

- vad spenderade du mest pengar på?
Kläder

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en hel del :)

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Just dance, I kissed a girl, Live your life osv.

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämfört med tidigare år har jag nog varit mer ledsen. Men har varit glad den största delen!

- vad önskar du att du gjort mer?
Rest till athen i sommras.

- vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar på maxmat!

- hur tillbringade du julen?
Hemma med familjen, mina kusiner och min mormor!

- blev du kär i år?
Jag var och är redan kär :)

- hur många förhållanden?
1 som jag redan hade tidigare.

- favoritprogram på tv?
Idol, 2½ men, dhw, oth

- bästa boken du läste i år?
Har inte läst en enda bok!

- största musikaliska upptäckten?
Ingen aning

- något du önskade dig och fick?
Nja.. ja, de kan man väl säga!

- något du önskade dig men inte fick?
Jopp.

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firades med min släkt på dagen och pdol på kvällen.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Sluppit blivit sviken pga en onödig sak.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
delicious! ;)

- vad fick dig att må bra?
Alla nära och kära!

- vem saknade du?
Min farmor & Mollie!

- de bästa nya människorna du träffade?
Hm, inga nya som jag umgås med. Men har börjat umgås mer med vissa tjejer iklassen :)

- årets sötaste?
Alice & Tilde! + jimmy :)

- årets hetaste?
Robin Bengtsson;) höhö

- årets största kärlek?
JIMMY!!<3

- årets besvikelse?
Midsommar.

- årets bästa?
Mycket!

- årets snällaste?
Finns många.

Inga kommentarer: