måndag 8 december 2008

Julkänslor

Jag mår inte bättre. Nästan sämre! Tror jag behöver sömn men det känns lite för tidigt att lägga sig nu. Jag måste ju se på Boston Tea Party! Har roat mig själv med ett par avsnitt av greveholm samt sett en massa program på tv.

Imorgon blir det att återvända till skolan. Känns mindre kul men samtidigt helt ok. Det enda jobbiga och som känns stressat är ju såklart slutproduktionen. Men ska nog hinna knåpa ihop min hemsida på dem 4 lektionerna som återstår. Förhoppningsvis! Funderar på att köpa en jätte söt topp jag har hittat imorgon efter skolan... hade förvånadsvärt mycket pengar kvar trots alla julklappsköp :) Vi får väl se ifall snålheten hinner ikapp mig tills imorgon..

Kan inte riktigt fatta att det endast är 16 dagar kvar tills självaste julafton! Julkänslorna har både kommit och gått. Men jag hoppas på att dem stannar nästa gång. Vore ju synd ifall man inte hade julkänsla på självaste julafton.. men det brukar oftast komma kvällen innan. Har alltid så himla svårt att somna just den kvällen. Jag är fortfarande som ett barn som ligger spänt och väntar.... har som tradition att öppna en julklapp på morgonen och det kanske är det som lockar??

Jaja, nu ska jag lägga mig ner i sängen för att invänta julkänslor och allt vad det innebär. Men framförallt behöver jag sömn...

så godnatt!

Inga kommentarer: