fredag 19 december 2008

Fredag

Igår inleddes jullovet med ett besök hos syrran för att fira tilde! Åt tårta, lira guitarhero samt buzz. Sen for vi hem för att göra ett besök hos sara som även fyllde år. Sen for jag & jimpan för att hämta hans syrra och sen vidare till deras nya lägenhet. For tillbaka till sara där även linda & jenny befann sig. Blev bjuden på lite finsk cider och jävlar vad god den var! Sen for vi ut och åt lite nattmat på matstället. Satt gode fint i magen! Vi var väl hemma kring halv två och somna nästan på direkten.

Idag blir det att städa mitt rum samt fixa mig i TID! Ska vara klar innan 6 för då ska jag och ett antal tjejer befinna oss på östergök där vi ska käka middag och inleda saras kväll. Blir förfest hos henne sen vidare ut på cleo! Det är först NU jag börjar bli taggad.. bättre sent än aldrig.. :)

Inga kommentarer: