tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedan!

Jag gick över till Sara igår där det blev lite fest för henne! Var en hel del där och singstar blev lite utav en favorit. Bjöds på cider, god kina mat och en jätte god tårta!

Imorse vakna jag och jimpan väldigt tidigt endast för att vara ute i tid till stan. Har köpt dem allra sista julklapparna nu och det känns skönt. Dock lite mindre skönt i ekonomin. Nu ligger man på -7 kr....

Sen var mamma smart också och gav mig en lott att lösa ut som hon trodde att hon vunnit på! Hon trodde att hon vunnit 50 kr men hon hade bara glömt skrapa fram den sista nollan på 500 kr! Så jag gick ju in och skulle lösa ut men kom tomhänt ut igen eftersom det inte fanns någon vinst. Något skämmigt.

Ikväll blir det uppesittar kväll hos jimmys mamma där vi även ska sova tror jag. Sen imorgon är det julafton...känns verkligen inte som det!

Men annars vill jag bara önska er alla en riktigt god jul :-)

Inga kommentarer: