onsdag 10 december 2008

Onsdag

Luleå vann igår! Även fast jag satt och kollade på matchen. Jag har fått för mig att varje gång jag kollar på så förlorar dem. Därför har jag under de senaste matcherna hållt mig vid sara och hjälpt henne. Men igår trotsa jag mig själv och satt och såg ett tag av matchen vilket resulterade i att dem vann derbyt! Jimmy hämta upp mig i vanlig ordning sen for vi bara hem till mig för att mysa på!!=)
Var otroligt trött & seg imorse.. men pallrade mig upp i alla fall. Fick som tur var skjuts hem för jag hade aldrig orkat gå i denna kyla! Ska strax ut med hunden så ut i kylan måste jag trots att jag inte mår vidare bra. Ska väl antagligen på träningen men vet ej om jag medverkar ifall jag mår som jag mår... men man är väl tvungen.....

och btw, är fett less på min kamera som gått sönder! eller den har hakat upp sig! och förut har den alltid gått att fixa men nu verkar inte själva grejen som tar kortet fara in i kameran igen.. döööööö

Inga kommentarer: