fredag 12 december 2008

Fredag

Ska om någon timme till skolan. Började egentligen för 20 minuter sen men eftersom jag är lite halv krasslig skulle jag ändå inte kunnat vara med på idrotten.
Jimpan kom hit med hämtmat till mig igår. Jag var enormt sliten igår och bara för det var man tvungen att följa med honom och köpa snus och bara därför träffar man på hela stan! Jag gömde mig mest i jackan för så sliten var jag! Sen for vi till mig för att ha ett greveholm-maraton! Hann dock bara se till avsnitt 20.

Ska på stan med Sara efter skolan för jag hade tänkt att köpa en till julklapp åt jimmy. Kanske kika på lite annat också :-)
Ihelgen blir det lugna puckar med idolfinalen ikväll! Ska även försöka göra bort det sista till skolan nu i helgen också så att jag slipper stressa över det i veckan..

Inga kommentarer: