onsdag 17 december 2008

These words are my own..

Blev att se på Titanic och mysa med Jimpan igår. Fällde dock inga tårar vilket jag trodde.. jävligt fin kärlekshistoria. Somnade rätt sent eftersom jimmy var på bushumör minst sagt. "men guuuuu" ;)

Jag och jimmy fick skjuts av jocke till skolan så jag slapp gå i denna blåååst! Trodde verkligen att jag skulle bli klar med min slutproduktion idag men jag var ju så jävla blond när jag råka ta bort en viktig bild som är med på hela min sida... Har tills imorgon på mig så tror nog att jag hinner tills dess. Fick sluta tidigt idag! när jag kom hem möttes jag utav en mindre överaskning... haha, min syrra är ju stööööörd. Hon satt nedan för dörren när jag öppna den och skrämde rent ut sagt livet av mig! Fysatan vad rädd jag blev.

Har tänkt ta tag i lpl uppgiften nu. Som vanligt i sista sekund.. men måste man så måste man =) Ikväll är det träning och eventuellt lite mys med jimpan!


I love u, i love u, i love u
there's no other way
to better say
I love u, i love u.. <3

Inga kommentarer: