fredag 5 december 2008

Fredag

Varit lite nere på sistonde och vet faktiskt inte varför.. men idag känns det dock bättre, kanske för att det är fredag! Skippade idrotten imorse för att jag helt enkelt inte orkade. Slö har jag blivit. Men ska åtminstonde ta mig till skolan för att ha en lektion. Vi skulle ändå bara se film så det är inte så ansträngande!

Därefter ska jag troligtvis möta upp jimmy på stan för att kika runt och eventuellt köpa lite julklappar. Vet inte riktigt vad som sker ikväll men jag hoppas på att det blir en hel kväll med idol! Måste ladda upp inför saras födelsedag om två veckor. Kommer nog bli skitkul och BILLIGT! Saras mamma bjussar på inträde samt drinkbord till cleo och det är något jag verkligen uppskattar. Så nu måste man ju bara hitta på en bra present åt gumman ;)

Inga kommentarer: